Wednesday, May 18, 2011

ReSuLt Of My CaBaRan 24aRi...

Hai all, ^_^
Lama tak berblogging..rasa nyer korang pun sama kan..gara2 ari tu ada prob sket..kan? hee..ok la, actually ari tu saya nak tulis tentang result saya selepas menjalani cabaran saya sendiri selama 24ari..so, the result is, saya berjaya turun kan berat saya sebanyak 3kg..hahahaa...pastu, lepas tunang tu, saya bawak family zaidi jenjalan pusing pulau..then follow dorang gi KL..masa tu, saya hentam makan jer semua..dah tak ingat langsung pasal diet yang saya plan akan berterusan nih..hik3x..tapi saya just still beringat dengan cara  mengambil nasi dalam kuantiti separuh pinggan..bukan full yea..hahaha..benda lain semua saya hentam ajer..contoh, kek, coklat..nyum3x..semua sedap..masa gi IKEA, saya kempunan makan meatball lak..pastu hentam kek Daim dia lak..hahahaa...pas dah kenyang, baru nak ingat..aduiyai...ntah apa2 jer kan saya ni.. (-_-") takpe lah, bukan selalu kan...

Maap lah kenkawan, kalu blog saya ni agak boring sket..sebab takde gambar..memang saya nak upload..tapi as what I said, broadband saya, dah saya potong..internet kat opis ni lak, komputer nyer pakai Linux..so, saya tak brapa arif dalam menggunakan Linux window ni lagi..that's why la saya susah nak attached gambar dalam entry saya..huhuu...sori eh kenkawan..huhuhu..insyaAllah soon saya akan try k..sekarang ni tak sesuai lagi..keje saya banyak sangat..tak leh nak focus banyak benda dalam 1 masa..huu..ada banyak entry yang tertunggak nih..nanti saya story2 yea..stay tune.. ^_^

2 comments:

  1. huhu..tu la aritu nk bg komen pon xble..takpe2..mkn2 dlu pstu start blk program diet tu :)

    ReplyDelete
  2. hik3x..tu lah..nk diet blk..sje jer enjoy2 jap..hihi..celebrate2 dlu..puas dh diet ari tu..kih3x..

    ReplyDelete