Monday, May 9, 2011

CoMpLeTeLy PaInT mY RoOm...

Hello all,
Ari ni dah isnin..saya tak sakit2 sengal2 badan lagi dah for this week..even baru selesai aktiviti mengecat bilik same as last weken..sebab nyer, saya beli 2 roller..kalu saya tak siap mengecat untuk 1st day, the 2nd day tu sure saya akan pakai roller yang baru...sebab roller yang semalam tu dah keras..dah tak elok..last weken tu saya sakit2 badan sebab saya gagah kan jugak pakai roller yang sama, yang dah hampir2 keras..so, tenaga yang digunakan sangat banyak untuk menonyoh cat pada dinding tersebut..tambah2 plak yang kat belah atas...yang hampir dengan siling tu..aduyai..sangat seksa..huhu...sebab tu la last week badan saya semua sakit2.. (-_-") dalam previous entry, kan saya cite yang saya kuar cari barang ngan adik2 kan..pastu kami terus gi gurney plaza..before balik, singgah pasar malam lak..kepingin nasik kerabu lak..huu...diet??? huh, tak kuasa saya..sebab kepenatan yang tersangat2, saya amat memerlukan tenaga...so, perut perlu di refill dengan makanan yang berat..supaya tenaga dapat bertahan lama..hahaha..ala, saya amik nasi separuh jer.. :p
malam tu lepas makan2, saya start balik mengecat bilik...kul 2.30am baru saya dapat tido..huhu..tu pun sebab cat dah habis..5liter cat untuk bilik saya rupanye tak cukup..huuuhuhu...so, keje mengecat bersambung keesokan ari nyer selepas saya gi beli lagi 1liter cat..yeay..akhirnya...tapi lepas selesai jer keje mengecat, saya terus flat..sangat penat...tak dapat nak meneruskan dengan keje mengemas..risau takut ari ni datang keje mandom jer..so, taknak2..lagi pun sekarang saya dah di beri the real task..sangat takut..huhu..tapi alhamdulillah, kebetulan zati masih tak terlalu bz, so dapat la dia beri sedikit tunjuk ajar kat saya nih..thanks zati.. ^_^

Benda yang nak di settle kan on this weekdays :
(1) kemas kamar tido....
(2) deco hantaran...
(3) ada la.... =D
(4) ada laa... ;p

hahaha...item no 3 & 4 tu, 'ada laa'...tak dapat nak cakap lagi..nanti lah saya cite2 k..daa...peace.. ^_^

2 comments:

  1. aiii..byk betul deco2 ni..semangat org nak tunang ni :)

    ReplyDelete
  2. hahaha..zati,ntah lah..smgt apa ntah..tp tgk la ana ari ni..xb'maya..lotih..hik3x..

    ReplyDelete