Tuesday, May 3, 2011

PlAn for ToNiTe..

Hi there....As-salam,
Huhuhu...tinggal lagi 11 ari jer lagi sebelum saya tunang..banyak benda tak settle lagi...hantaran semua belum di gubah..huhu.. :( saya plan this weken nak sambung mengecat bilik tido saya lak..semak sangat tengok rupa bilik tu..nak kemas cantik2, kemas2 macam saya buat kat bilik adik saya tu..saya nak sangat upload gambar..letak kat blog ni..tapi amat sukar lah..jap2..nanti saya try upload k...khas buat kawan2 saya semua..hehehe...tarrarrr....!!

bilik tido adik ku...
Ni la sedikit gambar untuk 1 sudut kat dalam bilik adik saya yang dah saya cat and buat susun atur perabot..saya letak almari baju yang colorful macam ni and also rak buku white&pink color..supaya bilik ni kelihatan seperti bilik untuk remaja...opsss...adik saya sekarang dah form 5..tapi she loves pinky..so, i make her room to become pinky2...she loves it so so much..cadar dan tirai akan nyusul kemudian..kalu nak buat semua dalam 1 shot, parah lor..hahhaa.. (-_-") hope adik selesa ngan bilik baru adik ni..dan yang paling saya harapkan, dia selesa untuk study ngan baik for her exam...selalu orang cakap, environment memainkan peranan yang sangat penting..tak kira lah, suasana tempat keje kita ke, study ke, kamar tido, ruang tamu, halaman..semua2 lah..baru la hati pun rasa tenang dan aman..betul tak??  hee =)

Ok2, berbalik pada tajuk entry ni..malam ni saya nak kemas2 apa yang patut kat dalam bilik saya tu...nanti senang sket hujung minggu ni nak start cat..ala2 get prepare the room for my marriage pun ada nih..hahaha..nanti tak la kalut sangat..aipp..takde lah..alang2 jer tuh..tu jer yang saya terpikir buat masa nih..sementara mood masih ada, dan jugak memang terasa nak cantik kan bilik tu meluap2 di dada nih, so saya saje terus kan ajer niat di hati.. =)
I wanna make my home like Home Sweet Home...tapi sekarang saya start ngan kamar tido dulu..yang lain2 tu akan nyusul kemudian...stay tune yea kawan2..hah, apa lagi kawan2, jom la deco2 bilik tido anda..yeah2x...peace... ^_^

2 comments:

  1. waaahhh.. zna cat sendiri ker?? bagus nyr.. rajin tul.. waktu faez cat umh.. kite tolong tgk je.. x larat laa.. rase baru pegang 2-3minit..tgn dah lenguh.. hihii.. =p

    ReplyDelete
  2. aiza, ha'ah..zna cat sndiri..n mmg sgt2 pnt n skt lenguh sengal2 semua ada dh nih..adeii..mmg xlrt..tp puas..so, xksh sgt..hee..

    ReplyDelete