Monday, May 2, 2011

SoRrY gUyS..huhu

Hello there, As-salam...
Pagi ni saya bangun awal jugak...hehee...taktau lah nape..since sabtu yang lepas, sampai la ari ke3 cuti, saya selalu takleh bangun lewat macam selalu..huu..tapi, lewat2 saya pun takde la sampai matahari terpacak atas kepala tu..dalam kul 9lebih tu saya bangun la..tapi for this 3 days, I can't..selalu saya mesti bangun kul 7 lebih..7.30 la selalu nyer..ari ni awal sket..kul 7 dah bangun..aipp..saya bukan tak solat yea..'kawan baik'saya datang la.. =D

Ok2, just nak bagitau ni, saya punya la semangat bangun awal ni and on PC..connect broadband semua..sebab tak sabar nak letak entry bergambar and share what is my activities for this few days..huhuhu...tapi sangat frust sebab takleh connect..no service kata nyer...ok takpe, fine..esok time lunch, saya nak gi serang celcom centre..sorry guys, rasa2 nyer maybe saya nak closed account terus..tak jadi terus kan dengan broadband ni..tak suka!! Tak suka!! Dengan servis dia..takpe lah..I'll try to upload entry with picture soon..kat opis la nampak gaya nyer..tapi time free sket..k? So, as for now, layan kan ajer my entry yang penuh ngan text jer nih..huuu...

No comments:

Post a Comment